Alkmaar

Terugblik: Jaarvergadering 4-4-2024

Op 4 april kwamen we bij elkaar met een klein clubje leden voor je jaarlijkse jaarvergadering van Groei en Bloei afd. Alkmaar.

We namen afscheid van Agaath van der Welle als bloemschikdocente, zij heeft haar sporen ruimschoots verdiend bij onze vereniging! Ook namen we afscheid van Petra Barsingerhorn als docente. We zullen beide dames erg missen in onze vereniging. Agaath en Petra blijven gelukkig de studieclub met hun creatieve ideeën ondersteunen.

Lia doet een oproep voor nieuwe bestuursleden, want zowel zij zelf als Nel Pepping hebben aangegeven in 2025 te willen stoppen als bestuurslid. Hannie van Hardeveld, die al bloemschikcoördinator is, wordt officieel toegevoegd als bestuurslid, maar we kunnen er dus zeker nog meer gebruiken!

Ook doet Lia een oproep voor vrijwilligers die willen helpen bij de organisatie van ons 100-jarig bestaan. Officieel bestaat Groei en Bloei afd. Alkmaar op 6 maart 2025 100 jaar. We gaan dit vieren in mei 2025, maar dat redden we nooit alleen. We hebben vrijwilligers nodig om die dag tot het geweldige feest te kunnen omtoveren dat wij voor ogen hebben.

Na het sociaal jaarverslag (de foto's van het afgelopen jaar met telkens een kleine uitleg) is het tijd voor koffie/thee en daarna het leuke bloemstukje dat we met elkaar maken.

Al met al een geslaagde avond, graag zien we u volgend jaar in groten getale bij de jaarvergadering van 2025!