Alkmaar

22-2-2024 - Lezing Voorjaarskruiden

Wist je dat juist de kruiden die in het voorjaar hun grootste groei doormaken, vaak veel vitamines en mineralen bevatten?
Als je deze kruiden weet toe te passen, helpen ze je om je weer fit en vitaal te voelen na de donkere wintermaanden, een tijd waarin we vaak meer binnen zitten en zware winterkost eten.

Ben jij benieuwd wat ogenschijnlijk nederige kruiden zoals weegbree, brandnetel en paardenbloem voor je lichaam kunnen doen?
Over deze en nog veel meer andere voorjaarskruiden vertelt Marieke Kraakman op deze avond boeiende verhalen!

Datum: do. 22 februari 2024

Aanvang: 19.30 uur

Adres: Dorpshuis De Geist, Vinkenlaan 7 te Sint Pancras

Kosten: € 3,00 voor leden van G&B, € 4,50 voor niet-leden

Aanmelden: Stuur een mail naar erkensmarga@gmail.com  met uw naam en eventueel lidnummer. Liefst voor 19 februari a.s.

Betaling: Maak het bedrag over naar onze bankrekening NL92 RABO 0141 2675 50 t.n.v. KMTP Afd. Alkmaar e.o., onder vermelding van uw naam en evt. lidnummer