Alkmaar

Bericht van de voorzitter

Beste leden,

We zijn met z'n allen in een vreemde situatie terechtgekomen.
Wij, als bestuur, hadden ons inziens weer een programma met veel variatie bedacht voor dit voorjaars- en zomerseizoen, maar zoals u begrijpt en welicht al op de site of op Facebook gezien hebt, hebben we helaas al onze activiteiten moeten annuleren.

Wij hopen dat u in goede gezondheid bent en blijft, en wij gaan ons best doen om een najaarsprogramma op te zetten wanneer dat weer is toegestaan. Ons bestuur komt nu ook even niet samen.

Hoe naar de situatie ook is, we geven prioriteit aan uw gezondheid en die van ons allen.
Ook weten we nog niet wanneer grote en kleine evenementen weer worden toegestaan, en op welke voorwaarden.
Natuurlijk houden we u op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.

Blijf gezond en hou moed, gelukkig kunnen we nog wel genieten van onze tuinen en bloemen!

Met vriendelijke groet, ook namens het bestuur,

Lia van Niel,

23 mei: Drive-in voor planten en zaden bij Hortus Alkmaar

Even een klein beetje promotie voor stichting Hortus Alkmaar, die het lastig heeft in deze corona-tijd:

= = = = = = =

De drive-in van april was een groot succes.
Daarom organiseren we op zaterdag 23 mei van 10.00 - 15.00 uur nog een planten- en zaden drive-in.

Dus ben je nog op zoek naar mooie, biologische planten of zaden voor je tuin of balkon?
Bestel ze dan via de webshop (https://www.hortusalkmaar.nl/shop/) of klik op deze link voor de complete plantenlijst: https://www.hortusalkmaar.nl/events/planten-drive-in/ .
Mail je bestelling naar tuin@hortusalkmaar.nl. We zetten je planten dan klaar en je kunt ze meteen meenemen.

Wil je liever eerst kijken wat je koopt, kom dan gedurende de openingstijden naar de tuin.

Vanaf 23 mei zijn we ook weer in de weekenden geopend.

Facebook - evenementen

Misschien heeft u ons allang gevonden, maar zo niet: Wist u dat wij ook op Facebook zijn te vinden?

Groei & Bloei Alkmaar e.o. ( www.facebook.com/groeibloeialkmaar )

We hebben 'evenementen' aangemaakt voor al onze activiteiten. Als u interesse hebt in een lezing, excursie of rondleiding, dan kunt u dat heel eenvoudig aangeven op onze FB-pagina. U krijgt dan automatisch een herinnering dat dat evenement eraan zit te komen. Gemak dient de mens, nietwaar?

Let wel op: u kunt op de Facebook pagina géén opgave doorgeven, dat zult u nog even via het e-mailadres dat bij elke activiteit staat doen. De link naar de website met alle informatie (inclusief e-mailadres voor opgave) staat dan weer wél op de Facebook pagina.

Hebt u vragen of opmerkingen over een activiteit? Aarzel dan niet om een berichtje achter te laten, we zullen hier zo snel mogelijk op reageren!
Wilt u een leuke foto of een ervaring van een bijgewoonde activiteit met ons delen? Ook die kunt u als reactie toevoegen! We vinden het leuk om dat te lezen!

Aanmelden / afmelden / site

Wilt u maandelijks de gratis nieuwsflits van Groei & Bloei ontvangen? Meld u aan: AANMELDEN

Krijgt u de nieuwsflits, maar wilt u zich daarvoor afmelden? Klik dan op deze link: AFMELDEN

Dit is de link naar onze website: WEBSITE